Zażywane przez miliony ludzi witaminowe suplementy diety mogą zwiększyć ryzyko przedwczesnej śmierci - podała w środę brytyjska prasa, powołując się na wyniki badań duńskich naukowców.
Jak piszą "Daily Telegraph" i "Independent", Duńczycy zrewidowali przeprowadzone na 230 tysiącach osób badania dotyczące przeciwutleniaczy. Stwierdzili, iż nie znaleźli "żadnych przekonujących dowodów", że którykolwiek z suplementów przyczynił się do przedłużenia życia, niektóre natomiast "zwiększyły śmiertelność" (...)
HTML w komentarzach jest wyłączony, możesz jednak skorzystać z Textile Lite.
16 Kwi 2008, 13:32:01 | Permalink
Brytyjscy naukowcy,zawsze o nich głosno, Dziś do czegoś dojdą, jutro to obalą ;]
16 Kwi 2008, 14:10:33 | Permalink
nie trzeba byc naukowcem, zeby stwierdzic, ze niedobor albo nadmiar czegokolwiek szkodzi ;)
16 Kwi 2008, 17:05:56 | Permalink
No i teraz pasowałoby słowa ie powiedzieć na temat notki, bo znowu się Prime przyczepi:P No to nie mówię nic:)
17 Kwi 2008, 12:22:40 | Permalink
Informacje na ten temat, można znaleźć także tutaj.
17 Kwi 2008, 14:13:53 | Permalink
Arietta: Nie odbieram Tobie swobody Wolnego wypowiadania się na dane tematy. P.S-ja się nie przyczepiam. Nawiązuje tylko dialog, żebyś się nie nudziła :P
17 Kwi 2008, 22:16:04 | Permalink
Prime: Ja się nudzę?? Siadam do kompa zawsze o 22 i muszę wyrobić się z powiadomieniami w godzinę, bo potem spać trzeba iść.